VPRAŠANJA O NAROČILIH

  1. Če izdelka ni na zalogi, kako izvem, kdaj bo spet na zalogi?

    • Registrirani uporabniki imajo možnost pri zahtevanem izdelku klikniti na "sledenje razpoložljivosti". Takoj ko bo izdelek zopet na zalogi, bodo prejeli e-poštno obvestilo.
  2. Ne morem najti zahtevanega izdelka v trgovini. Mi lahko naročite ta izdelek?

    • Če zahtevanega izdelka ni na zalogi, lahko pošljete povpraševanje po elektronski pošti ali po telefonu. Prav tako lahko "sledite razpoložljivosti izdelka" (če ste registrirani uporabnik).
  3. Potrebujem individualno ponudbo za šolo, klub ali organizacijo. Kaj moram narediti?

    • V takem primeru nas kontaktirajte preko e-pošte. Pripravili vam bomo individualno ponudbo s popustom.
  4. Prejel sem izdelek, ki se razlikuje od naročila. Kakšni so naslednji koraki?

    • V takem primeru mi pokrijemo stroške vračila ali menjave izdelka. Pri večjih količinah naročil se to lahko zgodi. Napako bomo poskušali odpraviti čim prej.
  5. Imam težave pri oddaji naročila. Kje lahko najdem pomoč?

    • Lahko nas kontaktirate preko elektronske pošte ali telefona. Poskušali bomo skupaj z vami zaključiti naročilo.
  6. Lahko spremenim ali prekličem naročilo?

    • Seveda, naročilo lahko prekličete. Prosimo vas le, da nas čim prej obvestite, da naročilo prekličemo, preden ga pošljemo.
  7. Kako izvem, ali je izdelek na zalogi?

    • Izdelki označeni kot "na zalogi" ali "razpoložljivi" so v 99 % primerov na zalogi. Če se zgodi, da izdelek ni na zalogi, vas bomo nemudoma obvestili in vam ponudili popust kot zadovoljstvo.
  8. Kakšen je čas dobave, če je izdelek na zalogi?

    • Standardni čas dostave v Slovenijo je 2 delovna dneva. Če naročite npr. v ponedeljek do 15:30, boste paket imeli doma v sredo. V nekaterih področjih lahko dostava traja en dan dlje.

VPRAŠANJA O PLAČILU

  1. Rad bi plačal preko spleta, vendar se bojim, da bi izgubil denar. Kako ravnati?

    • Varna metoda plačila je preko plačilnega prehoda PayPal - v primeru, da vam izdelek ne bo dostavljen, lahko zaprosite za pomoč neposredno pri podjetju PayPal.
  2. Kako lahko plačam?

    • Lahko plačate online s kartico preko STRIPE ali PAYPAL. Prav tako lahko plačate z bančnim nakazilom. Podatki za plačilo z nakazilom so poslani skupaj s potrditvijo naročila (samodejno).
  3. Kje najdem račun za izdelek?

    • Račun najdete v paketu. Če ga izgubite, lahko zaprosite za kopijo računa po elektronski pošti.
  4. Kako lahko najhitreje prejemem svoje naročilo?

    • Izdelke pošiljamo po prejetju plačila. V primeru plačila preko STRIPE ali PAYPAL prejmemo obvestilo o plačilu skoraj takoj in izdelek je pripravljen za pošiljanje.
  5. Kako deluje plačilo z nakazilom na račun?

    • V primeru bančnega nakazila izdelek pošljemo šele po prejemu plačila na naš račun. Včasih lahko traja 1-2 dni.
  6. Katero je preveritveno številko kartice pri plačilu s kreditno/debetno kartico?

    • Preveritvena številka je navedena na zadnji strani kartice. Gre za trimestno številko.

VPRAŠANJA O DOSTAVI IZDELKA

  1. Kje se nahaja moje naročilo?

    • Takoj po pošiljanju naročila vam pošljemo "sledilno številko" vašega paketa. Tako lahko preverite, kje se trenutno nahaja vaš paket.
  2. Sledilna številka paketa ne deluje?

    • Včasih se zgodi, da je "sledilna številka" paketa aktivna šele v večernih urah. Če sledilna številka ne deluje niti naslednji dan, nas kontaktirajte, in poskusili bomo rešiti težavo.
  3. Izdelek mi je bil dostavljen poškodovan?

    • Če vam kurir dostavi izrazito poškodovan paket, vas prosimo, da naredite foto-dokumentacijo in lahko zaprosite kurirja, da napiše pritožbo. V primeru poškodbe vsebine paketa nas nemudoma kontaktirajte po elektronski pošti ali telefonu. Pritožbo bomo rešili z dostavno službo (GLS ali DPD).
  4. Izdelek mi ne ustreza in ga želim vrniti. Kako naj nadaljujem?

    • Prosimo vas za informacijo preko maila in poskusili bomo najti najbolj idealno različico vračila izdelka. Seveda lahko izdelek vrnete v 30 dneh brez navedbe razloga. V tem primeru nam ga lahko pošljete na naslov podjetja (naveden na računu).
  5. Kdaj bo moje naročilo poslano?

    • Vsa plačana naročila, ki jih prejmemo med delovnimi dnevi do 15:30, pošiljamo še isti dan. Če to ni mogoče, vas bomo obvestili preko maila.
  6. V katere države dostavljate?

    • Naročila lahko v Slovenijo in na Hrvaško pošljemo samo prek xtremgear.si. Za druge države uporabite naše druge spletne platforme.
  7. Kakšni so stroški dostave?

    • Za naročila do skupne vrednosti 90 evrov zaračunavamo pristojbino za dostavo v višini 5 evrov. Vsa naročila nad 90 evrov imajo brezplačno dostavo.
  8. Naredil sem nekaj naročil. Ali lahko združimo naročila?

    • Če izdelek še ni bil poslan, lahko združimo vaša naročila v eno. Če bo skupna vrednost vašega naročila višja od 90 evrov, boste upravičeni do brezplačne dostave. Če ste plačali stroške prevoza, vam bodo vrnjeni.