FAQ
VPRAŠANJA O NAROČILIH
-
Če izdelka ni na zalogi, kako izvem, kdaj bo spet na zalogi?
- Registrirani uporabniki imajo možnost pri zahtevanem izdelku klikniti na "sledenje razpoložljivosti". Takoj ko bo izdelek zopet na zalogi, bodo prejeli e-poštno obvestilo.
-
Ne morem najti zahtevanega izdelka v trgovini. Mi lahko naročite ta izdelek?
- Če zahtevanega izdelka ni na zalogi, lahko pošljete povpraševanje po elektronski pošti ali po telefonu. Prav tako lahko "sledite razpoložljivosti izdelka" (če ste registrirani uporabnik).
-
Potrebujem individualno ponudbo za šolo, klub ali organizacijo. Kaj moram narediti?
- V takem primeru nas kontaktirajte preko e-pošte. Pripravili vam bomo individualno ponudbo s popustom.
-
Prejel sem izdelek, ki se razlikuje od naročila. Kakšni so naslednji koraki?
- V takem primeru mi pokrijemo stroške vračila ali menjave izdelka. Pri večjih količinah naročil se to lahko zgodi. Napako bomo poskušali odpraviti čim prej.
-
Imam težave pri oddaji naročila. Kje lahko najdem pomoč?
- Lahko nas kontaktirate preko elektronske pošte ali telefona. Poskušali bomo skupaj z vami zaključiti naročilo.
-
Lahko spremenim ali prekličem naročilo?
- Seveda, naročilo lahko prekličete. Prosimo vas le, da nas čim prej obvestite, da naročilo prekličemo, preden ga pošljemo.
-
Kako izvem, ali je izdelek na zalogi?
- Izdelki označeni kot "na zalogi" ali "razpoložljivi" so v 99 % primerov na zalogi. Če se zgodi, da izdelek ni na zalogi, vas bomo nemudoma obvestili in vam ponudili popust kot zadovoljstvo.
-
Kakšen je čas dobave, če je izdelek na zalogi?
- Standardni čas dostave v Slovenijo je 2 delovna dneva. Če naročite npr. v ponedeljek do 15:30, boste paket imeli doma v sredo. V nekaterih področjih lahko dostava traja en dan dlje.
VPRAŠANJA O PLAČILU
-
Rad bi plačal preko spleta, vendar se bojim, da bi izgubil denar. Kako ravnati?
- Varna metoda plačila je preko plačilnega prehoda PayPal - v primeru, da vam izdelek ne bo dostavljen, lahko zaprosite za pomoč neposredno pri podjetju PayPal.
-
Kako lahko plačam?
- Lahko plačate online s kartico preko STRIPE ali PAYPAL. Prav tako lahko plačate z bančnim nakazilom. Podatki za plačilo z nakazilom so poslani skupaj s potrditvijo naročila (samodejno).
-
Kje najdem račun za izdelek?
- Račun najdete v paketu. Če ga izgubite, lahko zaprosite za kopijo računa po elektronski pošti.
-
Kako lahko najhitreje prejemem svoje naročilo?
- Izdelke pošiljamo po prejetju plačila. V primeru plačila preko STRIPE ali PAYPAL prejmemo obvestilo o plačilu skoraj takoj in izdelek je pripravljen za pošiljanje.
-
Kako deluje plačilo z nakazilom na račun?
- V primeru bančnega nakazila izdelek pošljemo šele po prejemu plačila na naš račun. Včasih lahko traja 1-2 dni.
-
Katero je preveritveno številko kartice pri plačilu s kreditno/debetno kartico?
- Preveritvena številka je navedena na zadnji strani kartice. Gre za trimestno številko.
VPRAŠANJA O DOSTAVI IZDELKA
-
Kje se nahaja moje naročilo?
- Takoj po pošiljanju naročila vam pošljemo "sledilno številko" vašega paketa. Tako lahko preverite, kje se trenutno nahaja vaš paket.
-
Sledilna številka paketa ne deluje?
- Včasih se zgodi, da je "sledilna številka" paketa aktivna šele v večernih urah. Če sledilna številka ne deluje niti naslednji dan, nas kontaktirajte, in poskusili bomo rešiti težavo.
-
Izdelek mi je bil dostavljen poškodovan?
- Če vam kurir dostavi izrazito poškodovan paket, vas prosimo, da naredite foto-dokumentacijo in lahko zaprosite kurirja, da napiše pritožbo. V primeru poškodbe vsebine paketa nas nemudoma kontaktirajte po elektronski pošti ali telefonu. Pritožbo bomo rešili z dostavno službo (GLS ali DPD).
-
Izdelek mi ne ustreza in ga želim vrniti. Kako naj nadaljujem?
- Prosimo vas za informacijo preko maila in poskusili bomo najti najbolj idealno različico vračila izdelka. Seveda lahko izdelek vrnete v 30 dneh brez navedbe razloga. V tem primeru nam ga lahko pošljete na naslov podjetja (naveden na računu).
-
Kdaj bo moje naročilo poslano?
- Vsa plačana naročila, ki jih prejmemo med delovnimi dnevi do 15:30, pošiljamo še isti dan. Če to ni mogoče, vas bomo obvestili preko maila.
-
V katere države dostavljate?
- Naročila lahko v Slovenijo in na Hrvaško pošljemo samo prek xtremgear.si. Za druge države uporabite naše druge spletne platforme.
-
Kakšni so stroški dostave?
- Za naročila do skupne vrednosti 90 evrov zaračunavamo pristojbino za dostavo v višini 5 evrov. Vsa naročila nad 90 evrov imajo brezplačno dostavo.
-
Naredil sem nekaj naročil. Ali lahko združimo naročila?
- Če izdelek še ni bil poslan, lahko združimo vaša naročila v eno. Če bo skupna vrednost vašega naročila višja od 90 evrov, boste upravičeni do brezplačne dostave. Če ste plačali stroške prevoza, vam bodo vrnjeni.