Reklamacije

Kjer je nakupovanje, se lahko včasih zgodi, da se kakšen izdelek pokvari. Če pride do napake na kupljenem blagu v času garancijskega obdobja, imate zakonsko pravico, da oddate reklamacijo zaradi napake. Garancija za novo kupljeno blago velja 2 leti. Veljati začne z dnem nakupa. 

1. Prosimo, da nam prek obrazca za reklamacijo pošljete potrebne informacije.

2. Naša služba za pomoč strankam vas bo čim prej kontaktirala in vas obvestila o nadaljnjih korakih.

3. Če bo treba izdelek poslati v pregled, lahko to traja nekaj časa. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Prosimo, da tekstilne izdelke in obutev vrnete predvsem oprane ali očiščene.

Pošljite paket z blagom na naslov:
XtremGear
L. Podjavorinskej 21
98401, Lucenec, Slovakia

Bodite pozorni pri izpolnjevanju polja »IBAN« v obrazcu. Če ga ne izpolnite pravilno, vam ne bomo mogli pravočasno vrniti denarja, če bo to potrebno.

Pritožbo bomo razrešili v najkrajšem času, vendar najkasneje v 30 dneh od pritožbe in prejema blaga, za katerega želite uveljaviti garancijo.
O rezultatu pritožbe boste obveščeni takoj po zaključku postopka za razreševanje pritožb prek e-pošte ali po telefonu.